01 August 2010

tak bertegur :(

heyy :(
entry tak baper nak sedih .
cumer mahu bercerita .
taknak bace , just click close ok !

hurmm , ,
minggu lepas kowd .
dari hari isnin sampai jumaat ,
aku langsong tak bertegur dengan dia .
tah . ari ahad ari tu aku da tekad taknak tego
dy . lastlast betol aku wat .
kejammm . . . ( do i care )


pedulikk ape aku .
yeahh . fad sememangnyee kejam .
hohohohoh . tak kesahh pon .
sukati aku larr . tapi best derr .
aku jumpe dy aku buat bodo jep .
cam tak nampak langsong .
pandang pon tak ea .
jelingjeling ade larr . heee :)


then , ari jumaat aku jalan ngan kawan aku .
tak mau jalan dengan die .
so , die jalan lar dengan kawan die .
padannnn mukeee :DDD 
fad kejammmm . . ( memang pon )


.THE END.


nak taw tak . malam tadi kan aku tak ley tido .
dalam kol 1 uh aku tido .
then , kol 2 lbih aku terbangun .
tak ley nak bernafas .
huh . aku da batokbatok da .
so , aku bangun and aku duduk .
kang kalo baring gak , alamatnyee . . 
hmmm . pastu , bersinbersin pulak .
aku g dapo , amek kotak tisu . 
bawak masok bilik . hahaha .
pastuu , g minum air. air suam yee .
tak kan la minum air sejuk an .
buangg tebiatt ke ape .
carik penyakit betol .
pastu aku wat hmwork aku .
rajin kan , kan , kan ?
sangaattt . . 


pastu aku tetido .
kat atas kusi . depan buku .
pstu , tak lame tu aku terbangon balik .
aku tengok , aku da terbaring atas tilam .
hmm . aku bangun ar balek . 
dok depan bku . pastu tetido agi .
then , akak aku kejot . sowh solat suboh .


ok . tu jek aku nak citer . heee~
sorii , citer kali ni membosankan anda .
no idea :)


Terima Kasih kerana sudi membaca :)

0 respons :):

 
Ⓒreated by akutemandanchenta ♥ ♥