04 June 2010

♥ peperangan dah habiss

heyyoo !
wazzupp ! hehehe .
anda hepii ? saia hepiii !!
kenapee ? sebabb exm is overr !!
tntuu anda pon hepi kankan . heii .
bukann sebabb tnsioonn nk jawabb jekk ,
pluss bosann korangg tw . masee dy agakagak skjap an ? (lame laa tuu)
lagilagi pper bahasa arab ken ? 2 jam 30 minitt . weii brasapp pnggung akuu okeii .
taw kenape bossann ? sebabb klo da abess jawab + semakk maenmaen ,,
ofcoz laa korg tak tw nk wtpe ann ? juz sit at ur placee .
spe snggopp . mcm dok dlm pnjara anda tahu ?
ouhh , bosannn sunggohh ! 
so ,, mstii korangg tdoww kann ? 
kan kan kan ? tak yahh tipuu laa .
saia yakinn , even skli pnn , mstii korg pnahh tdow kan ?
hahahaha . saia boleyy diktekn tiaptiap pikse tdow aw .
stu jek saia segarr bugarr .
nk tw pksee ape ?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . 
pendidikan seni visual !
mne boleyy tdow . nti tak siapp an ?
tadii , mmg tak cukop mse aku siapkn snii aku yang sgt bersenii uh .
aku wt soaln no . 1 .
tw apee soalan nyeee ? tak ? nk tw ?
Hasilkan satu gubahan corak untuk sapu tangan wanita dengan menggunakan
motif rupa geometri .
hah . yang tuu plingg mudahh laa kowt . sbb soalan 2 - 5 .
lukiss posteerr . aku klau lukiss posterr , 3-4 jam .
pluss mengalerr lagii . hahahaha .
sumpah ! soalann dy sumerr tak bestt !


tapii . dlm gumbiraa . saia sdeyy jugakk :(
sobsobsob .
heyy . pompann , takyahh nangess laa weii !
mcm pmpann ! huh ? ape aku merepek niyyy ?
mmg aku pmpn k . pmpan sjatiiii

heyy , kwan aku na pindahhh !
her father make a house at simpang renggam , kluang .
ouhh ! wlaopn msihh dlm sme negerii ,
tpi korangg pkerr snangg ke na jumpee hah ?
susaaa laa weii . mcm gru klass aku ckp ,
kwn aku yg pndah kt btu anam uw pn ,
susahh nk jumpeee .
( btu anam uw msehh stu daerahh kowt )
ni ape tahh lgii stu negerriii . lgii jaohh .

dushdushh ! tak sukeee !
weii , knpee sumerr nak pindahh ?
terokk sngtt ke skolaa snii ?
mnemne skolaa sumerr smeelaa !
ouhh ,. mybee prentss dorgg tak sukee .
mkcekk ,, pkcekk . ank kaliann yg skolaa kowtt .
hmm . tkpee . rdhaaa . dorgg pndah , sbb ikott prents dorg .
sbb pndahh rumahh . aku tak gtw agy an spe yg pindah uh ?
yeahh ! my frenzz  4 eva n eva !
drii kcikk agy :)

SAKINAH BINTI MAIRAJ 
rnduu kw laa weii ! jgn lupee aku kt sniii aw . 
akuu shoott kangg . da tak bestt g tsyenn takdee kw .
huhuhuhu :(


k laaa . ni untokk sesapee yg da abess brperangg kt skolaa korg .
edisii terhadd k :p



4 JUN 2010 .
 Tarikh bersejarah yang tidak dicatat dalam buku teks ,
bagi semua penduduk yang mengambil MID-YEAR EXAM .

Bendera penjajahan MYE akan diturunkan dan
bendera KEMERDEKAAN akan dinaikkan 
bermakna kita telah berjaya memperoleh kebebasan .
Darurat " duduk rumah study "
akan dibubarkan menjadi "kuar rumah ikut suka hati"
ingatt . . sebarkan kepada semua calon MYE yang lain .
MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! 




heyy , da start cutii kan ? 
ouhh lupee . my prentss g paris , london .
bertolakk smalam . time aku kt skola .
huhuhu . 10 ary . mnggu dpann bru blekk .
wtpe g sne ? hneymoonn lorh :D
hahahha . ank da 6 pn g hnymoon agy ?
ofcozz laa . tu bru nmenyee psangan bhagiaa .
kluargaa pn mstii kne bhgiaa .
aminnn :)




selamat bercutii buatt andaa semuaa :)
jagalah keselamatan anda ketika di jalan raya .
pesanan ringkas dari saya .
fadhilah :)






Terima Kasih kerana sudi membaca :)

0 respons :):

 
Ⓒreated by akutemandanchenta ♥ ♥