29 May 2010

♥ To be great , CONCENTRATE


ahahaha . motiff ? apsal aku letak pic nih ?
huh ? takde papeee~ 
saje jewkk . napew ? tak buleyy ?
kw merengg kew fad ? aku ta mrengg laa .
okeii2 . sebenar benar nye ,, na citer pasal exam .
exam lagi , exam lagi , exam lagii .
eyhh . mkcekk , pkcekk . inii musimm exam laa .
ofcozz laa msing2 dok citer pasall exam ken .
fad kw maken bnyak merapuu ! okeii2 . aku citer .
sbnrnyee ta de pape pn . hahaha . PAPP ! (plempang) 
amekk kw . men2 agy . 
ye ye . saia na gtw ,, saia mlass na study .
itu sajee . soo , mcam foto saia kataa .
TO BE GREAT , CONCENTRATE 




jadii . saia dngan terpaksa + ikhlass mndekatkn diri dgn bku .
huh ? da trpaksa , ikhlass pulakk . dasarr kw merengg laa ! 
tahh . otakk aku biooll kjapp . knpe tah .  effect darii exam ni kowt .
padahall ta de pape pristiwa yang berlakuu pn .
malam exam , saia bukak buku .
reading , reading , reading and reading !
pas reading , memorize pulakk !
smpaii laa sumer nyee msokk . thenn , TIDO !
ahaha . betoll apee an . nak wtpew agy ?

onlineee ? astghfirullahh .
insaff laa mkcek fad oii . ni mnggu exam .
jgn carik pasall . kw nak rsult kw mrosott kew ?
pas uw , fon + kmputer + tv sumerr wt khazanahh kt umah .
(no more use)

oh mann ! yg tv uw aku ta kesahh .
sbab mmang aku ta mnatt pown tgk tv . tpii . kdg2 tgk laa jugakk .
klauu bosann sgtt . sbulann ta tgk pon takpee ! i don't care laa kwann .
soo , cutii nii , lgii aku mlaass na ngadapp bkuu yg pnohh maknee tuu .
nsebb bek ari wesak ary uh , my teacherr wt klass . klass sainss . 
blajarr laa jugakk . klo tak . hampehh ! no touching2 da book ! 

weii , kw taknak berjaya cm minahh kt atass ni kew ?
nak an ? so ? watpe agy . bace buku laa ! mlass ea . pukoll kang .
tapii ,, tapii . . mlam exam ,, ofcoz aku ngadapp buku punyee .
weii . smalass malass saia , saia bace bku jugakk k . 
even last minutee . tpii jgn contohii saia .
nti anda yang mnyesall . psanan ringkas khidmat sahabat daripada saya,
nur fadhilah binti taha .
terima kasihh :p

p/s : kata kata hikmah pada hari ini .
TO BE GREAT , CONCENTRATE 
Terima kasih :)

(cuba korang kira berapa banyak perkataan exam yang saya post hari ni)
(banyak an ? so , selamat berEXAM ! :) )



Terima Kasih kerana sudi membaca :)

0 respons :):

 
Ⓒreated by akutemandanchenta ♥ ♥