21 August 2010

lamee takkk posstttt !

HELL to the O :)
long time no see laa :DD
hoho . rinduu ini blog amat amat .
banyak citer tapi malass nak citerr ;)
hehe . lagi pon buzy laa derr . 
ni pon baru abes exam rabu lepass .
ceyhh , care ckp cm exam brminggu minggu .
padahal due hari jep . diulang ye . dua hari sahaja .
selasa n rabu . mau nyee pecah tengkorak kepale aku .
pehh , satu hari tu full ngn exam .

5 exam papers per day ! goshh !
lagi lagi hari selasa . agama pluss arab pluss goe pluss math pluss bm .
bm aku tak kesahh sangatt . ape ? tak kesahh ?
haha . hamekk ko . padan muke dpat B . tu ar , tak kesahh lagii :(
huh . 78% weii ! sape sanggop tengok markah cmtu . 
ok , ignored it . 
buku goe aku tak bace langsong .
aku bce pon 10 minit sblom exam start .
boley masok ke kalo bace cam tu ?
klo aku , mmg tak msok ar .
korang ? masok ? syabass ! otak anda mmg berkaliber :)
huh . yang ni lagii best . dapat 70% . gilerr ar .
tapi alhamdulillah laa.  ningkat jugak . drpd ari tu ,
dapat C derr . tak snggop aku tengok weyhh .

tapi kan , klas sebelah a.k.a kelas kedua .
ramai giler dapat goe A. klas aku takde sorg pon kowt .
huhuh . sedey2 . then , arab hafal karangan .
gilerr ar . naseb bek boley jawab . agame . .
ok kowd . sbb aku da study .

huhu . sejarah ? bantaiii . aku study sejarah jek mlm kdue tu .
yang sains , english , kh aku tak sentoh langsongg .
ahh . tibaii arr . best gak bce bku sjarah ek ? haha :DD
tapi tak berbaloii , dapat 68% . huh . sedey2 . :(

yg len2 aku tak tw lagiii . .

urm , malass nak post banyak banyak .
juz nak gtw aku , aku suke tgk myspace and facebook aku skang ni .
kenape tah . mybe sbb aku ade editt smething kowd ;)
singgah laa yee . 

LASTLY ,
aku nak ucap 
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK

Fadhilah c-dott ,

(¯`v´¯) .. fαdнilαн.. 
  `*.¸.*´ ..c-doтт ♥ ♥..
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


Terima Kasih kerana sudi membaca :)

0 respons :):

 
Ⓒreated by akutemandanchenta ♥ ♥