25 June 2010

♥ resultt ! !

heyy !
tengok titlee !
seram ken ? tapi takdelaa seram sangatt .
hmm . nak taw ark ? taknk taw pon takpeee .
gua pedulikk apee . hahahah :D
hari first , waktu first sekolaahh lagii ,
aku da dapat result sepenohh nyeee !
peehhh ! tensioonn tahap gabann weyhhh .
rosakk mood aku nak g sekolahh and amek exam paper .
baru jek excited nak g sekolah semalammm .
dushhh dushh dushhh !
ni aku gitauu , informasiii yang sangat tak diduga kowd .

kedudukan : 3/35
peratus : 79.00%
keputusan : 6A1B2C

BM : 85%
BI : 87%
SJ : 58%
GOE : 62%
BA : 80%
PI : 86%
MT : 94%
SN : 86%
KH : 77%

aiseyhhh ! nyesall belajarr maenmaen .
saya , nur fadhilah dengan ini berjanji
akan belajar bersungguh-sungguh untuk
sentiasa berjaya dengan cemerlangnya !
hahahha ! ikrar beb ! bio semangatt balekk .
T__________________T
ouhhh ! benciii !
aku pikir agame aku 90 ke atass ,
80 lebih jewp .
huhuh . takpee laa . bersyukoorrr !
Alhamdulillahh .
hurmm . terokk giler paper goe n sej aku .
yang sej uw mmg cm uw dari duluw kowd .
yang goe uh , dari A teross C korang taw ?!


weii . arii selase ary uh , aku da gtw mak aku .
pehhh ! dy katee pdan mukee .
men2 agy . ye2 . itu mmg knyataan pn .
aku men2 jek .
mak aku kte da , lpas ni dy ckp kt ayh aku ,
takyah online agy . pastu dy nk sowh ayh aku amek fon .
aiseyhhh !! ni pn aku da jrang2 online kowd I_____I


bru taw rsult aku . blom tw rsult akak aku .
nti dy da tw , lgi ar . mmg da sah2 fon kne amekk .
adusss ! ari terbuka jumaat minggu dpann .
get ready je larr weii . aku tengah tunggu dngn 
pnoh kesabaran dan keimanann niyhh .
huhu .
da larr mlass nak post panjangg melebarr .
tak pasal2 takde orang layan post ni an .
syok sendrii jewpp .
ade aku kesahh ?
hahahha .
k chaww cin caww ! 


Terima Kasih kerana sudi membaca :)

1 respons :):

nabByla said...

usaha lagi! ;)

 
Ⓒreated by akutemandanchenta ♥ ♥